INTÉZZE ADÓÜGYEIT KÉNYELMESEN! A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) folyamatosan fejleszti digitális szolgáltatásait az adóügyek gyorsabb, kényelmesebb és egyszerűbb intézése érdekében

A bejelentések, változásbejelentések, bevallások, beadványok, kérelmek elektronikus benyújtása jelentősen gyorsítja az ügyintézést. A küldemény így azonnal megérkezik a NAV-hoz, szemben az akár több napos postai kézbesítéssel. Ugyanakkor a NAV levelei is gyorsabban célba érnek, és nem kell a postán sorban állni az iratok átvételéért.

A személyes adatok védelmére a személyhez kötött elektronikus szolgáltatások a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítással vehetők igénybe.

A NAV közkedvelt elektronikus szolgáltatásaival
– küldhet beadványokat az ePapír szolgáltatással,
– igényelhet adóhatósági igazolást a gyermek kollégiumi elhelyezéséhez, hitelfelvételhez vagy különböző pályázatok elbírálásához, szociális támogatásokhoz az IGAZOL nyomtatványon,
– online intézheti adóügyeit az eBEV-portálon,
– az eSZJA webes felületen elkészítheti a személyijövedelemadó-bevallását és 2020. március 15-étől megtekintheti, jóváhagyhatja, módosíthatja adóbevallási tervezetét,
– az eSZJA webes felületen rendelkezhet adójának 1+1%-áról,
– használhatja az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazást
– egyszerűen átveheti a NAV hivatalos iratait,

Az eSZJA és az ONYA webes felület nem igényel telepítést, háttérprogram-frissítést és különleges szakértelmet sem. Mobileszközön is használható a nap 24 órájában, akár hétvégén is, így a hivatali nyitvatartási időhöz sem kell alkalmazkodni.

Nyisson ügyfélkaput és kényelmesen, akár otthonról intézze adóügyeit! Az elektronikus ügyintézés és kapcsolattartás általános szabályait a 32. információs füzet tartalmazza.

Forrás: NAV