Támogatja az online hitelkérelmezési folyamatot a NAV elektronikus keresetkimutatása

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) online keresetkimutatása megkönnyíti a személyes ügyintézés nélküli hitelkérelmezést. A szolgáltatás igénybevételének lehetőségéről érdeklődjön hitelnyújtójánál!
A keresetkimutatáshoz csupán Ügyfélkapu-regisztrációra – vagy e-személyi igazolványra, esetleg telefonos azonosítóra – van szükség. A szolgáltatás a NAV eBEV Portálján érhető el, a következő linken: https://www.nav.gov.hu/nav/ebev_portal. A belépést követően az elektronikus keresetkimutatás a Szolgáltatások / Keresetkimutatás lekérdezés menüből indítható.
A keresetkimutatásban egy év, a lekérdezést megelőző második hónap utolsó napjáig terjedő 12 hónap adatai szerepelnek, vagyis egy 2021. július hónapban indított lekérdezés 2020. június 1. – 2021. május 31. napja közötti időszakra vonatkozik.
Mivel a keresetkimutatás a munkáltatók, kifizetők által havonta NAV-hoz lejelentett adatok alapján készül, a szolgáltatást csak azok tudják igénybe venni, akikről a munkáltatójuk az adott időszakban nyújtott be a NAV-hoz adó- és járulékbevallást.
A NAV a keresetkimutatást elektronikusan, a központi hitelinformációs rendszert kezelő pénzügyi vállalkozáson keresztül továbbítja a kérelmező magánszemély által kijelölt hitelnyújtónak. Az elektronikus keresetkimutatás csak a rendszerhez csatlakozó hitelnyújtóknak továbbítható – ezek aktuálisan kiválaszthatók a program listájából. Jelenleg választható, szolgáltatáshoz csatlakozott hitelnyújtók:
COFIDIS Magyarországi Fióktelep
Erste Bank Hungary Zrt.
Fundamenta-Lakáskassza Lakás-takarékpénztár Zrt.
K&H Bank Zrt.
MagNet Magyar Közösségi Bank Zrt.
Magyar Cetelem Bank Zrt.
MKB Bank Nyrt.
MKB-Euroleasing Autólízing Szolgáltató Zrt.
OBERBANK AG Magyarországi Fióktelep
OTP Bank Nyrt.
Raiffeisen Bank Zrt.
Sberbank Magyarország Zrt.
Sopron Bank Burgenland Zrt.
Unicredit Bank Hungary Zrt.